Saturday, June 25, 2011

Sekejap je masa berlalu......

Haaaa..korg sume da abes ganti pose x??arini da 23 rejab da xsilap aku la..tnye korg tp aku pon xabes ganti pose lg..hikhik..bju raye da siap tempah tp xsetle lg hutang pose nih..isk isk isk..ape ni WAN AMALINA..jgn wat pangai cmni slalu..tak baek kalo anak2 tau pangai burok mama nye..ehhh..ble mse aku ader anak?heeeeeeee

bler mgenangkn bulan pose n strusnya syawal aku dok la mggaru2 pale yg xgatal mrenyam nih..nak tau x sbb pe??mgenangkan bajet yg akan larik jauhhhhhhhhhhhhhh bler da nk raye n bler raye da nk abes..kalo nk raye pening pk nk siapkn kelengkapan diri n famili..mse tu sume nk tuka..ikot tema la kunon tp jgn bju korg cm kain langsir udah ler..hihi..mcm2 nk bli tau lgik2 org yg berumah di tangga ni..:P beskot la, kek la, kepek2 la, langsir la, bjula, duit minyak la, tol la..dl dok ngn mak pak leh la wat dunno je coz diorg da bli..kalo umh sdirik takan nk wat dunno..mkn angen la jwbnye..mcm2 lg la nk bli..kalo bleh spentot pon nk tuka gak ikot tema..aje nk mampos cenggitu..mse nk soping sume tu xhengat donia..bler abes raye mse tu msti korg wat countdown nk tgu gaji..hahaha...btol x?btol x?ker aku sorg je yg demikian rupe??smntara nk tgu gaji ganti la pose ye..huhu..tatau la korg kalo pgalaman korg tak same cm aku..lbih kurang cmtu la keadaan nye ye kawan2..


duit duit di mana ko duit
duit duit utang ku mbukit...:P

 
tp sbnrnye kalo kite da rancang sume ni awal2 tade la akn mlalui mende2 cmni..dah ko suke sgt mende nk tgu las minit hah mdapatla ye..jgn byk bunyik..bwk la bekal beskot raye wat lunch..hihi..

cukupla bebelan saye utuk ari ni..mate da mnarik2 mau tito..insyaAllah saye akn cpt2 mgabeskn hutang pose saye scpt mungkin..kalo tak abes rotan bontot nnti..ehhh??daaaaaaaa..wassalam..


No comments:

Post a Comment