Thursday, June 9, 2011

tade tajuk

di kamis nan indah ni, pagi2 lagi aku da dgr staf opis aku ni bebel2 pasal dengki..nape eh ader manusia yg suke dengki ngn kelebihan org len??aku pon takpaham..mungkin dier dpt rezki lebih sbb die tapenah dengki kat org kot..ceh ckp org pdhl aku pon sukek dengki ngn org..huhu..mnipula kalo prasaan tu tapenah ader kan??btol x?

tp khidupan ni mmg xlari ngn sume tu..dengki -mendgki, dpan ckp baik blakang kutuk kaw2 tu sume mmg korg sume akan rase.btol kan??


tp pdpt aku la kan, kalo aku xkaco org jgn la ko memandai nk menjolok sarang kemarahan aku..hikhik..sesuwai ke kata kerja jolok tu?hantam sajalahh..kalo aku ni da nek sheikh tak hengat pe dah..hahaha..aku ckp ni sbb mende ni da tjadik mse aku keje kat JPAM klang dl..si cina sulaiman tu bler aku ckp slow2 dier wat dek jeee skali nek antu aku trus dier sentap tamo bckp ngn aku..pndg aku tamo dah..bler aku nk pndh bru dier nk bmanjaan ngn aku..sian dier weh..skalik aku tengking dier 1 opis sonyap tgk aku nek sheikh..tp pas mrh aku rase cm bslah plak..tp nak buek cmno mende da jdik tak leh patah blik..so skang aku tgh MENCUBA utk kontrol prangai baran aku tu..hikhik..tatau la bjaya ke tidak tp i will try insyallh...


ok la..pape pon kite ni jgn rase kite ni sgt perfect..bsyukur la dgn apa yg Allah bagi ko skang..klau ko nk bjaya cm org yg ko dengki tuh ko kene la usaha cm ape yg die usahakan smpi bjaya cm skang..no more dengki2 k..skian bebelan saye arini..terima kasihhhhhh..cow cin cauuuuuu

4 comments:

  1. lol buat ptama kalinye alin bjaya mnules like penules novel.. :P

    mmg weyh dgki ngn mdgki ni.. sape ckp xde tu nipu jel lebeyh.. ble2 lg kengkawan yg ske kutuk blkg2.. hik2..

    >:P lame xupdate ni pecite?

    ReplyDelete
  2. hehe..perli aku ke pe kak..hahaha..aku pon tatau pe tebiat aku tetibe jdik pnulis tak bertauliah ni..

    >:P aku tatau la kak blogspot aku ni prob ker ape..tak leh login..cm siol jek..tu yg lme xupdate tu..:P ni pon tpksa pki anony

    ReplyDelete
  3. oit lupe paswed ke hape? cyg r blog ni...

    ReplyDelete
  4. hikhik..da ok da kak..aje biol seketika

    ReplyDelete